Sova borta...

Hej alla bloggisar!

Nu är jag äntligen klar (tror jag) för dagen och har satt ner bajlådan där den trivs som bäst, nämligen i soffan.
Imorgon är det begravning för Patrick och minnesstunden efteråt ska vara hemma hos oss, så det har varit lite att fixa så att säga...dessa veckor har tagit enormt med energi av mig och jag bara längtar till allt ska vara "över". Känner verkligen att jag inte är i fas med mig själv och huvudet har verkligen spökat idag...

Hur som helst, världens bästa skatt har jag kört till bästa extra-mamma Sabina och lilla var överlycklig...som hon har väntat på sin efterlängtade kusin Cajsis. Agnes fick två så fina presenter av Cajsa och jag fick en massa godis...jag som älskar vingummi (undra hur många dagar det ska ta innan detta jättepaket är uppätet:)) Tack så mycket, vad Ni är gulliga...

I morgon kommer bloggen få stå åt sidan som Ni säkert förstår...
Kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...