Bilen går varm...

Godkväll!

En helt ok dag med sol, jo man Tackar och bugar...efter frukosten blev det 1:a vändan till stada för att städa och fylla ett ekande kylskåp. Hem igen och åt lunch innan det var dax att köra vända 2 till stada eller rättare sagt Råda, där Agnes skulle leka med en kompis. Hann i stort sett bara komma hem och lite till innan kompisens mamma ringde...lilla hade gått emot någon stol eller liknande och det hade blodat igenom stortå-bandaget. Ja,ja bara att åka vända 3...omplåstring och sedan var tån som bortglömd (nästan i alla fall:)) igen. Stannade kvar och snyltade lite fika över en trevlig pratstund...

Kontentan av det hela...tur att jag har min pärla, KYN som rullar på så fint (håller verkligen tummarna att det ska vara bestående:)) mellan landsbögda och stada...

Väl hemma blev det en liten nätt springtur på 5km...dessvärre med ganska tunga ben och då har jag ändå vilat mig i hela två dagar.

Agnes kollar Disneykanalen medan jag å F surfar...
Godkväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...