Godnatt...

Agnes somnade på två röda i en egen "storsäng". Vilken dag Vi har haft...en riktig Morv-dag med mys på Liseberg och en massa gottigottgott har vi ätit, kan det bli så mycket bättre?

Spelat en del på kramdjurshjulet, men vinsten lös med sin frånvaro som vanligt. Det hela slutade med att jag fick köpa (jajamen, klart Ylva ska köpa gusse-djur:)) en liten ynklig Lisebergskanin...


Vid halv åtta-tiden kände vi oss båda nöjda med parken och drog oss vidare för att möta upp pappsen och Johan som arbetskollegan heter. Slutade med att vi åt maten på hotellet och de kan då kocka...jösses vilken tallrik jag fick in (se tidigare bild) , riktigt gott och jag kan lova och svära att i den magsäcken får det inte plats med en enda brödsmula till:) Vet inte när jag var så mätt sist...F tog sin traditionella oxfile med en matjesill-tallrik på rågbröd till förrätt, även han ligger nu i sängen med en övergödd buk (som alltid)


Tack min fina F för idag! Jag och Morven är så glada över våra små utflykter...ligger nu som en padda och ska bläddra igenom NLT...


Sov gott,

Kram F.Y.A!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...