Run Keeper...

Hej svejs!

Sitter nu mätt och belåten efter en stor tallrik havregrynsgröt...lite pinigt kanske, men jag älskar gröt och då ska det vara havregrynsgröt med socker och äpplemos:) Vet att sockret går fetebort, men det är det som är det lilla extra. Gröten ska även kokas i enbart mjölk oxå...

Idag har jag sprungit 5:an med Run Keeper (lite osäker på stavningen:)) som min kära man har hjälpt mig med att installera i mobilen. Ganska coolt och man blir ännu mer triggad...nu jälar, kan det bli Råda-Lunks tävlingen för mig i början av september:) Slutar väl att jag tar med springskorna till Cyprus... Hur som helst, sprang i allafall 5:an på exakt 30 min. Är väl ingen supertid kan jag gissa, men benen värkte på fint:)

Nu väntar duschen för mig och Lill-Morven som ska sova Drottning och Prinsessa i natt!
Hej så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...