Dagens Ros...

Hej Torsdag!

Äntligen har bästa Cajsis kommit hem från Smögen:) Direkt när lilla vaknade (innan 9) var det telefonen som gällde för att ring bästa kusin-Cajsa...är fortfarande kvar där och jag har städat och torkat golven. Mycket välbehövligt och tro det eller ej, men jag har hållit mig ifrån dammsugaren HELA tre dagar...när hände det sist?!

På förmiddagen var jag i stan för att uträtta ett par ärenden och där ingick även apoteket. Fick lite småpanik när jag upptäckte att lestid-tabletterna snart var slut...hade sånt enormt flyt att receptet hade makulerats för fyra dagar sedan, bajs oxå. Ringde IBD-mottagningen och lämnade ett meddelande. Efter ca 10 min ringer världens bästa Lena och imorgon finns nytt e-recept på apoteket. Dagens Ros går idag till Lena på IBD-mottagningen. Tur att jag har Er!

Ikväll är det fortsättningen på "den hemska serien igen" som jag absolut inte kan missa... bara 10 avsnitt kvar:)

Hej så länge!

Kommentarer

  1. Usch vad äckligt, inte dammsuga på tre dagar:)
    Hur klarade du det?
    Vad är det för serie du tittar på? Jag kan behöva se något bra då jag nästan aldrig tittar på tv längre.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Serien handlar om en familj vars deras tonårsdotter blir brutalt misshandlad, våldtagen och kvävd till döds. Helt fruktansvärd, men ändå så gripande och jag/Vi kunde bara inte sluta kolla...

    Nu känns det bra i själen efter att "äntligen" fått dammsuga:)Funderar på att söka jobb som hotellstäderska, då lär behovet vara tillfredsställt jämt anar jag:)

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...