Återträff med plugget...

 Godkväll Onsdag!

Då var lilla i säng och snusar för fullt...går bara inte att komma i säng tidigare. Jag passade på att klippa gräset nu på kvällskvisten och jag kan inte fatta hur fort det växer...ska det inte räcka att klippa två gånger per vecka, grrr.

När jag var och handlade tidigare idag så träffade jag på en "gammal" klasskompis från gymnasiet. En av tjejerna hade visst tagit tag i en återträff, då det är 20 år sedan Vi tog studenten. Kan Ni fatta, 20 hela långa år sedan och vart har de tagit vägen...då var jag 18, eller skulle rättare sagt fylla 18 bast och nu fyller jag snart 38 som man lika gärna kan avrunda till 40 bast, gulp!
Vore ju helt klart nice att se hur alla ser ut...själv känner jag mig inte en dag över 20...bara fått lite mera skinn och all mat och götta har dessvärre bara satt sig på två ställen:)
Frågorna blir säkert; Jobbar man kvar inom vården? Hur många barn har man avlat fram? Gift sig? Bor?
Ja,ja en liten skatt har jag ju "lyckats" trolla fram, men det där med giftemål har väl gått sådär...och vården lämnade jag för flera år sedan. Vad ska jag kalla mitt lilla jobb??? Vaktmästare eller varför inte fastighets-skötare...det lät bra, eller hur? Ja, det ska jag säga...men mina resterande arbetande timmarna i hemmet, ska de kallas "service-sambo"?? eller "hemma-sambo", ja det är frågan:)

Nu ligger F och väntar på att Vi ska kolla en film...
See you!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...