Husvagnar, vilken skit...

Godkväll!

Ännu en dag har swichat förbi med vårat härliga svenne-väder...att jag/vi längtar till våran augustiresa. Skulle med lätthet kunna dra redan imorgon...

Efter frukosten åkte jag och lilla ner till stan för att handla mat och kolla lite på rean till Morven...blev lite smått och gott som lilla själv valt:)
Måste bara skriva några rader om det folk i vårt avlånga land som väljer att dra runt på sitt halva bohag, nämligen husvagnsfolket...vilken skit, helt enkelt. Alla har Vi olika intressen och smak, men har man nu valt att dra omkring på detta shabrak, snälla respektera oss andra som inte har husvagn. Som idag, värsta största husvagnen ställer sig och blockerar hela framfarten...hade liiiite bråttom och tutade... men självaste lilla husvagnsföraren skulle b a r a ställa in sina enorma sidospeglar innan han var redo att åka vidare, grrr. Kändes nu genast bättre när jag fått avreagera mig en smula...

Imorgon ska lilla Glenna Glennberg åka till sitt "nya" hem...Stig-Olof ska ta hand om henne (igen, fast på "obestämd" tid:)) jag och lilla har ju fortfarande möjlighet att åka och hälsa på, samt att Vi vet att hon kommer att få det hur bra som helst med en massa undulatkompisar.

Kramar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...