Trotsar regnet...

Hej Torsdag!

Är man riktigt klok om man åker och tränar agility i värsta spöregnet, samt tvingar iväg man och dotter på simträning (läs; mannen tittar på)???

Svar: Jaaaaa, för allt är normalt om man heter Ylva och är lite halvt störd och envis ut i fingertopparna😜

Jag kom nyss hem och har precis duschat, likaså hundarna, som frös och såg ut som dränkta katter...jösses vad det regnade, men skam den som ger sig, jag måste träna hundarna i detta väder också, trots att de båda hatar regn och att bli blöta.
Lilleman har kämpat, dock inte med samma entusiasm som han brukar - 4 rundor i spöregn är inte fy skam. Börje gick inte heller tokigt, trots att det fanns en löptik med. Han gick också banan 4 gånger, men jag ångrar att jag inte nöjde mig med 3 och slutade på topp. Men mycket vill gärna ha mer och istället tog bensinen slut och näsan tog över. Bara att lära sig av sina misstag och komma igen, starkare än någonsin🙌
Två duktiga hundar har jag i alla fall och de kämpade så tappert i regnet, som de egentligen hatar...

Nu hoppas jag att det har gått bra för Lilla och hennes simträning - men de har iaf varm i vattnet☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...