En historisk agility helg...

Godkväll!

Vilken agility-helg🤗. Min bästaste någonsin och jag får nypa mig i armen över att få ha en sådan duktig Lilleman💙.  Helt fantastiskt, så har han briljerat med 5 nollade lopp av 6 möjliga👏
Och i sista loppet kniper han dessutom sin fjärde agility-pinne, så himla kul☺

Lilla har precis gått och lagt sig. Vilken klippa hon är när vi är iväg. Sätter upp och tar ner tälten samt servar mig med Lilleman till varje lopp. Tack, min lilla Morv-Borv❤. Hur ska jag klara mig på nästa tävling, när Du är på orienteringskurs☺

Trötta hundar och trött Fredrik å Ylva...Freddan har gjort så fint under helgen - ska ta kort imorgon. Nu blev uteplatsen fint inramad🤗
Kommande vecka blir lite körig, men är så tacksam för alla mina nära och kära som hjälper mig med våra håriga godingar...

Nattinatti😴

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...