Läger, städ och sim-pizza-avslutning...

Godkväll Torsdag!

Då har man snart slagit ihjäl 2 v av ett låååångt härligt sommarlov🤗 - är oerhört tacksam över att få vara hemma så länge under sommaren...samt så glad att få vara kvar på Broholmskolan, där jag trivs så gott☺

Lilla har varit på lantgården och jag har städat lite hemma i brist på annat...ska göra klart i morgon. Har lovat Lilla att vi ska plocka jordgubbar efter 4H lägret. Hundarna ska få lite semester ett par dagar från agilityn - blir väldigt lätt att överträna dem och agility kan man som förare aldrig bli trött på, tralalala...men det gäller att hålla motivationen på topp hos de små fyrbenta, när man inte har arbetsnarkoman(er). Lilleman känns så fin nu, men har samtidigt börjat slarva lite, som att gå ur slalom ibland och hoppa från gungan - alltid är det något, grrrr
Har inte någon tävling förrän i mitten av juli, så 1 v semester kan de väl få.
Frågan är hur jag ska klara mig???😂😂😂

Idag var det sista simträningen innan 3 v sommarlov från allt vad simträning heter och det är de så värda efter allt slit🏊. Jag simmade en stund och Freddan stod stadigt på land under skydd. Efter träningen kom F & A med ett X antal pizzor och det blev pizza-fest🍕 samt goda jordgubbar🍓
Tack för denna terminen och på återseende om 3 v...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...