SOL-skolan, promenad, shopping och agility

Godkväll Torsdag!

Finare väder för orientering och idag var det gyttjebad☺. Roligaste dagen i mitt liv, sa Lilla❤
När jag lämnade Lilla på morgonen passade jag på att gå 5:an i Råda - roligt med lite nya miljöer för hundarna. Sedan hem och städa innan det var dags att hämta Lilla igen...sanering och därefter lite ärenden på stan. Nu är påslakanset inköpta till stugan samt ytter och inner matta - blir eventuellt premiär för övernattning i helgen☺
Blev således en sväng till både Intersport och Stadium, så nu har Lilla 3 par nya träningsskor för inne och ute verksamhet samt lite nya träningskläder.
Jag kunde inte hålla mig ifrån Esprit och deras rea, tralalala

Freddan har kommit hem och jag har tränat agility med alla galna agility-nördar. Båda hundarna gick så bra💪👏. Ska ta med mig Börje en sväng imorgon och köra lite slalom igen. Han är grym när bågarna är på...men nu ska de bort!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...