Ruggig simträning...

Godkväll Söndag!

Vilken tur att vattnet ligger 28 grader, för annars hade jag/vi aldrig simtränat😣. Är en plåga att kliva ur varma kläder, men underlättar som sagt med värmen i vattnet, tralalala
Simmade nästan lika länge som Lilla och det borde bli ett par tusen☺
Nu är det 2 veckor simträning till innan det blir ett par veckors uppehåll och det är alla simmare så värda - de kämpar så tappert👏
I natt har Lilla och Ines kört premiär övernattning i stugan. Gick nog bra, för ingen kom in i alla fall☺

Jag har haft en sådan skön hemmadag utan något speciellt på agendan och båda hundarna har fått en välbehövd vilodag - Börje var bara tvungen att rejsa av sig på en cykeltur (han satt i en bur hela dagen igår). Jag älskar hans härliga energi🤗

Imorgon är det dansläger för Lilla i dagarna 3 och jag ska träna Börje samt tvätta lite fönster. Ska bli skönt att vara själv ett par dagar - ensamvarg som jag är...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...