Batteriladdare med bästa gänget...

Godkväll Torsdag!

Vilken kväll, säger jag bara☺. Härligt sommarväder och en kväll med fina agility-nördar, kan man få en bättre batteri laddare???

Först putsade vi lite fönster och svetten rann bokstavligen utmed ansiktet...byggde bana och sedan var det tävling☺.
Att Lilleman diskade sig på vägen mellan hinder 2 & 3 gjorde inte så värst mycket, för när han började om, satte han den som en smäck, min finaste Lilleman❤. Börje fick hoppa lite lättare linjer och fixade det fint, dock lite sämre fart än han brukar. Börje ska få lite ledigt från agilityn nu och fram till nästa kurs-start om 1.5 v.

Idag hämtade jag Lilleman's bur, så de fick båda premiär åka till klubben. Det känns så bra med burarna och jag behöver inte längre oroa mig för rymnings-Börje.

Lilla❤ har haft ledigt från simningen och nu börjar hon verkligen längtat efter sommarlovet☺

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...