Härliga hästkrafter och en sjuk skatt...

Godkväll!

Ingen rolig dag för Lilla❤ som mådde lite si sådär imorse, men ville så gärna gå till skolan. Blev dock ingen lång skoldag och Freddan fick hämta henne - så ledsen hon var. Blir kurering och kanske en avslutning på avstånd☺

Blev heller ingen Audi sport tours 2016 för Lilla, som fixade att vara själv hemma under tiden. Tur att vi har en moffa på hemmaplan som får rycka in, Tack❤

Om vi har rejsat fina bilar🚘. Vilka monster och jag överdriver inte om jag säger att jag var lite lagom sket-i-byx, likblek och med handsvett de lux. Men fy faan vad det var ball och R8 med en V10 var gryyyyym. Adrenalinet var i bott och håll nu i Er, men Freddan sa till mig; "bromsa nu Ylva"😂😂😂

Hem och kurera Lilla innan jag och Börje for på lite träning. Han strulade lite i slalomet så alla bågar åkte på, men efter denna korrigering, så sätter han en klass 1 bana på 19 hinder💪👏. Så imponerande och duktig han var samt flera blindbyten.
Efteråt övade vi lite på gungan och säcken - här går det tyvärr inte framåt med ljusets hastighet...men skam den som ger sig. Öva, öva, öva, öva, tralalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...