Träningstävling i Mariestad...

Hej Onsdag!

Dagarna går i en rasande fart och jag kan inte riktigt ta in att det är sommarlov-semester om 6 dagar. Nu har jag inte jobbat allt för mycket denna terminen, men jag trivs så gott på Broholmskolan och är så tacksam för att få jobba där i höst☺

Passade på att handla efter jobb och skola. Perfekt att ha Lilla till hjälp. Gäller att pyssla ihop logistiken, för att spara resor. Blev inte många minuter hemma innan jag for till Mariestad som körde träningstävling med 2 hoppklasser. Om jag var sugen på att köra med Lilleman...men jag hade bestämt mig att spara på honom och idag var det skurk-Börje som skulle miljötränas, tralalala
Sen dit efter alla bilköer och skurken har aldrig gått en bana fler än 5-6 hinder.
Jag tog bara ut han ur bilen och han fick kissa cirka 5 ggr (hans spruta är redo 24/7 och det kunde lika gärna kommit en skvätt på vanan)
Skurken var så duktig och följde med mig på min "lite omgjorda" halverade bana. Inget kiss utan vara lite morr på domaren. Gick sedan in och körde första halvan igen (ca 11 hinder) och nu var han än strået vassare. Inte superfarten, men det kommer och med hans hjortben, så kommer det att gå undan🤗

När jag kom hem hade Lilla❤ satt upp en tipspromenad som vi fick gå. Kan tillägga att Freddan vann och således känner han Morven bäst😉

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...