Trevlig dag, klubben och examensbanan...

Godmorgon Söndag!

Vaknade först 05.30, men somnade om till 07.25 och denna gång väcks jag av en ulkande Börje...
Stackars liten som också är dålig i magen efter sin bravector-tablett, som de får mot fästingar.

Igår var det konfirmation för Cajsa i Maria kyrkan och efteråt träffades vi hemma hos bror min. Så fint i kyrkan och en trevlig dag med mycket god mat och trevligt sällskap☺
Jag tycker absolut att man ska konfirmera sig, vilket är en bekräftelse på dopet och dagens konfirmation går inte att jämföra mot vår för 30 år sedan.

På kvällen for jag en sväng till klubben som hade sin årliga sommarfest. Återigen en massa god mat och många härliga skratt☺

Idag har jag för tanke att vila lite i solen samt baka en liten kaka till eftermiddagens examensbana, tralalala. Om jag längtar efter att träffa alla tidaholmare igeeeeen, för Ni är det bästaste❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...