Tävlingsnerver...

Godkväll!

Lilla är just nattad efter ännu en simträningskväll i badhuset, som för övrigt är vårt andra hem, tralalalala

F hämtade lilla vid 13 och jag lyckades smita strax innan 16...hade idag sådan tur att vår städ-Aneliya var sjuk, så jag har fått städa lite också. Tycker inte att det är tråkigt att städa, men tiden finns "aldrig" och Vi undviker gärna att ha städet på schemat under helgen. Är väldigt nöjd och tacksam för vår städ-Aneliya som håller rent i vårt hem.

Ikväll körde lilla ett extra pass inför lördagens tävling...man märker alltid lite nerver på simmarna innan tävling och det är full fokus. Nu är hon välförtjänt av en dags vila och återhämtning innan lördag ( hoppas på mindre hosta). Jag var lite trött i armarna, men kämpade på i 45 min iaf, dock något stopp och med ögon i nacken för att ha koll på min bästaste Morv☺

Ikväll SKA jag vara nerbäddad innan 22...har varit en nattsuddare under de sista dagarna och är som en zombie när klockan ringer vid 05😪
Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...