Äpplet faller inte långt ifrån trädet...

Godkväll!

Vilken rolig dag jag och lilla har haft☺.

* Hämtat slalomutrustningen✔
* Äntligen inhandlat mig en kalender✔
* Lilla har besökt Body shop för första gången och nu är jag medlem där (också)✔
* Esprit för lite nya inköp (numera Guld-medlem)✔
* BR (lilla prövar lösnaglar och neeeeej inget som jag är för, men det får inte alltid bli nej - nej - nej till allt. Och jag var/är också helt galen i allt vad lösnaglar heter☺)✔
* Hjertbergs ✔

Nu är Vi hemkomna efter ett trevligt biobesök, Jönssonligan - den perfekta stöten. Var nog den läskigaste filmen hittills för lilla. Var faktiskt riktigt bra och får 🌞🌞🌞🌞 i betyg.

Nu väntar vi hem F och sedan är det Mellofest...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...