Äntligen helg...

Lilla är på kalas, mina smarrigt underbart goda och förbannat dyra räkmackor ligger klara, allt gottigottgott är uppfyllt i tre skålar, duschat och med myskläder sitter jag nu i fåtöljen med en liten Snorbert i min famn☺

Snart ska världens bästaste skatt hämtas och sedan blir det fredagsmys (det bästa med att jobba - helgerna uppskattas👍)
Imorgon blir det tidig morgon för 09.00 ska mina naglar bli fina igen...lilla var som en trasdocka i morse - så trött och sliten. Och det är väl inte konstigt med all simträning den senaste veckan.

Happy Friday!

Kommentarer

  1. Hej nu har vi följt Villa men tyvärr blev det förlust. Vi har ännu inte ätit och vet inte om vi ska hämta en pizza eller banta ikväll. Är lite lata och skulle önska att de kom hit med maten. Har idag åkt buss till Arizife om gått där och tittat, men det var inte så mycket att göra där. Ha det så gott med skaldjuren vi hörs. Kram från oss.

    SvaraRadera
  2. Det blev pizza och kycklingvingar bara så du vet.Men vi fick hämta det själva. Under tiden som vi väntade på maten bjöd de på öl till oss, du tror att pappa blev glad. God natt från oss.

    SvaraRadera
  3. Det måste ju ha varit jobbigt att gå dit, tralalalala och papsen svepte väl ölen pronto☺.
    Jag kollar bloggen flera gånger om dagen nu för jag är så nyfiken om Ni har skrivit - blir lika glad varje gång...här är bullbaket i full gång efter brödbak. Tyvärr har lilla fått feber och det blir inget besök hos Tobias, Marie och lille Victor, så himla trist😣. Kram från oss!

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att Agnes har blivit sjuk men det är nog lätt att få från badhuset. Här är en underbar dag med sol och jag har badat för första gången är inte som pappa som har badat nästan varje dag. Här blir det inget bullbak utan vi har sådan tur att det ligger ett bageri intill här som vi bor och det ska vi besöka nu de har jätte goda bakelser. Senare ikväll blir det vår favorit restaurang som får äran av ett besök. Kram från oss.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...