Nästan helt vanlig Torsdag...

Godkväll eller godnatt rättare sagt!

Blir bara senare och senare kvällar - och nu ligger vi i sängen och kollar olika pension och fondspar = vuxenpoäng ☺

Tur att det är fredag imorgon för jag är inte lite trött när klockan ringer 04.50 (kinesögon är bara förnamnet)
En annars nästan helt vanlig torsdag med jobb, skola och dans, men idag var jag inte och handlade utan njöt en timma i frisörstolen istället.

I morgon ska Morven på hipp-hopp-disco-kalas...då tar jag och Freddan en passande AW☺
På lördag ska F jobba, då jag och Morven ska ha en heldag med gå-på-stan-men-inte-handla-så-mycket-dag. Vi ska hämta lillas skidor och på eftermiddagen blir det biobesök.

Vi har varit lite sena iväg de två senaste dagarna och det är en väldig skillnad på att vara 5 min försenad...jag är hyfsat duktig på att lära mig registrerings-skyltarna på bilar och att komma bakom dessa två - två dagar i sträck ger psykiska anspänningar med en rejält uppväxlad pump. Jag lovar att jag hade kunnat springa ikapp dem och jag kommer i n t e skriva upp numren, tralalalala Aooooobyebye🚗

Nattinatti 😴 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...