Agilityhandling och bandyslutspel...

Hej igen!

Har återigen kämpat en heldag i backen🏂 och lilla har avslutat sin skidskola med bravur. Måste berömma Morvel som kämpar tappert och har då inte gnällt många gånger👍

Nu slappar Vi lite innan bordet på Brasseriet väntar oss 18.00 - jag är som vanligt galet hungrig. Men igår kväll åt jag nog lite för mycket och avslutningen, en banana-split och latte var väl inte nödvändigt. Vaknade i morse och var så yr i bollen att jag knappt kom in på toan - trodde aldrig att jag skulle kunna åka några skidor. Kan man bli sådär av att äta för mycket månntro???
Men, skam den som ger sig, ut i backen  kom jag och efter dryga timmen så släppte det, men usch vad obehagligt det kändes.  

Jag försöker lära mig lite agilitysvängar och F kollar på Villa som förresten vann första matchen☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...