Jobb och simträning...

Godkväll!

Har precis landat i min sköna fåtölj och passar självklart på att uppdatera dagen☺

Körde fulvägen till Tun, när jag inte behövde åka "vägen förbi" Broholmskolan. Lilla har varit med F till Gbg och verkade nöjd med dagen - eller som Vi brukar säga, "det har varit en bra Morvdag". Var redan hemma strax innan halv 5 eftersom jag kunde köra fulvägen hem igen - så sköööönt att slippa åka vägen förbi, tralalalala
Imorgon ska F hämta lilla tidigare så att hon slipper vara ute hela eftermiddagen med fritids - endast med tanke på lördagens simtävling...

Fixade (en av) lillas favvo-rätter, nämligen stuvade makaroner och falukorv med inlagd ättiksgurka - hela körven försvann☺
Jag och lilla for sedan på simträning och det är lite surt att hon fortfarande är hostig, för på lördag är det LGSS egna hemmatävling. Men hon får göra så gott det går med tanke på status och förberedelser...hoppar dansen imorgon och åker till simningen igen.
Vi ska bygga läktare och förbereda på fredag kväll och vara på plats 07.30 lördag morgon - tävlingen beräknas vara färdig 18.00 och sedan ska allt plockas ner igeeeen, så prata om låååångdag☺. Ska bli superkul och lilla (samt lilleman) har bjudit in sig till A & R med  övernattning - tusen tack för all hjälp

Får/måste bli tidigare sänggång ikväll eftersom mina sömntimmar ligger på starkt minus...
Nattinatti 😴 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...