Agilitykurs och nya naglar...

Godkväll!

Har precis varit och lämnat lilleman hos bästaste extramatte & extrahusse ☺ och det är verkligen en fröjd att lämna honom, för han älskar att vara där.
Har varit och tränat (in) ytterligare tre svängar - satte nästan bullen i halsen när Carro sa att; " nästa gång är det skriftligt prov och praktiskt prov med bana för att visa alla 14 olika svängar/handling". Då får Vi se vilka som blir godkända att fortsätta med banträningen. Jag säger bara; "tralalalala"...hur ska jag komma ihåg alla dessa 14😨. Whiskey, Runt och Ut ska väl gå an, för de är färskast i minnet. Men sedan ska jag komma ihåg följande; Japan, Tandem, Runt, Flip, T.F, Jaakko, S-sväng, Lapturn och Tysk-sväng. Se, jag kommer inte ens ihåg vad alla heter.

Jag och lilla har också varit i stan för lite manikyr och finfina naglar - samt en sväng till Hjertbergs för att inhandla lite färdkost.

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...