Fettisdagen och agility - avslutning...

Hej mitt i natten!

Och hur fort gick denna dagen???

Startade dagen med en springtur och lilleman var inte med på noterna - fick ideligen säga till han; "var är katten" och då växlar han upp ett par meter i alla fall☺

Jobbdag på Stenporten och ett kärt återseende med åk 6. Efter jobbet blev det ett snabb-stopp på Hjertbergs och semelinköp innan jag hämtade lilla på skolan. Semlorna smakade ljuvligt och bästaste papsen kom på besök...fanns även en femte kandidat som gärna hade smakat semla, men tyvärr så är det hårdbantning för lilleman och jag inväntar fitness-fodret...och sedan ska drygt 1 kg bort eller helst 1.5 kg.

Ikväll hade vi avslutning på vår handlingkurs och stackars Carro sliter sitt hår☺. Suveränt nöjd och ser så fram emot den nya kursen som börjar nästa tisdag. Jag var faktiskt (lite) nöjd ikväll, även fast jag vet att det är låååångt kvar och hackigt värre, men som sagt, Rom byggdes inte på en dag, tralalalala 

Imorgon har lilla studiedag och ska vara med F på jobb i Gbg - stort värre...finkläderna ligger framplockade☺

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...