Adrenalin-kick...

Godkväll Tisdag!

Hur fort gick dessa två tagit-mig-själv-lite-ledigt...och jag har bakat som en galning😆

Köpt en stooor påse med nya vårkläder till lilla och en liiiiiten påse till mig😉. 5 par brallor varav ett par snickarbyxor, så snygga (jag älskar snickarbyxor) och äntligen börjar mini-hor-modet minska (ursäkta mitt språk, men en liten unge i korta linnen/tröjor går bort) skatten blev nöjd och glad över modemammas val, tralalalala

Eftersom kvällens "nya" agilitykurs blev framflyttad en vecka, så bokade jag min första privatlektion för Agility-Carro-Master☺...har velat/längtat efter detta under 2 år och nu när "jag är fri" att ta egna initiativ så blev det äntligen av (är inte så lätt när man under en tid har balanserat på två stolar, men nu har jag valt den ena, tralalalala)
Tjabidabidoo vad lärorikt det var och så nyttigt för både mig och lilleman♡...jag är så stolt över han och (lite) över mig själv. Ger en sån härligt underbar adrenalin-kick när man känner hur hans självförtroende och självsäkerhet bara växer å växer...nu lever jag på detta ett par dagar och åkte hem med största leendet☺
Har fått helt andra värderingar till att bli diskad under ett lopp och att våga lita på sin tävlingskompis♡


Kommentarer

  1. Ja nu lyckades det med att skicka iväg en kommentar. Gårdagskvällen blev en hemmakväll med pizza och lite vin inte illa det heller. Det var den kallaste kvällen hittills, tjock jacka som gällde men tyvärr ligger min kvar i bilen bara Stures är med. I dag blåser det mycket men solen är framme så jag hoppas det går att ligga vid poolen. Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Härligt att det funkar att skicka nu☺...jag kollade prognosen förut och blåsten verkar hålla i sig några dagar även här och verken snurrar finfint - antar att pappa har koll😉. Vi har precis kommit hem från simningen och jag ska gå och lägga mig. Blev ytterligare ett VM-GULD 🏆 till Sverige, men nu glömde jag visst av vad han hette - pappa har väl redan noterat detta också. I morgon kommer städet både till dig och mig. Nu hoppas vi att nästa vecka ska bli varmare och jag tycker ni ska överväga att åka med oss i stället, tralalalala 😜😂. Kramar från oss 😍

    SvaraRadera
  3. Jag har avbokat städet denna veckan eftersom vi inte är hemma. Här har vi en städerska men det blir inte så fint som hemma. I går åt vi jätte god middag, maten är toppen bra undrar hur många kilo vi går upp. Det blir hårdbantning när vi kommer hem. Kram från oss

    SvaraRadera
  4. Ät på bara, det är Ni väl värda☺

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...