Moppetur...

Hej Lördag!

Och god eftermiddag från oss Thailand-lovers♡
Mitt egengjorda kaffe blev väl godkänt och så även Morven's flingor☺

Efter frukosten for vi upp till klong dao med moppen (första stranden och den mest långgrunda) idag är det mulet men varmt och knappt någon vind - Friheten är enorm och förgyller vår dag...
Och när vi "känner" oss färdiga så drar vi bara vidare, tralalalalala

Jag försöker att (som vanligt) ta lite kort här och där för att visa så mycket som möjligt av "hela" Thailand (alltså både bra och mindre bra delar) för det är just det som är charmen😉

Nu är vi tillbaks till poolen och jag har införskaffat mig en "big" cafe latte uppe vid gatan, mums

Kommentarer

  1. Hej!
    Ja eftermiddag hos er blir förmiddag här. Vi har precis tagit in lulgranen och ska klä den men först ska jag och lille Gåbben gå ut och gå. Kan bara säga att det är en sådan tur att vi har Gåbben här, annars tror jag att latmasken hade kommit. Här är det fortfarande plusgrader och idag vindstilla men som prognosen ser ut idag ska det bli några -grader fram till jul.

    SvaraRadera
  2. Låter väl finemang☺...ja, med gåbben så kryper inte masken ut lika lätt som tur är😉. Vi gick in lite tidigare efter att det kom en regnskur och sitter jag och knökar i mig en massa pepparkakor. Skulle också behövt gjort en invägning, hahaha
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...