Kort dag och galej...

Hej Fredag!

Känns som en ledig dag idag - slutar redan strax efter 13 och när hände det sist:)
Jag och Freddan ska ut på lite galej med hans jobb och det ska bli sååååå kul. Kommer inte ens ihåg när Vi gjorde något på tu man hand, tralalalala. Annars kan jag villigt erkänna att helgerna går till uppladdning av batterierna samt lilla's eller lilleman's tävlingar - det sistnämda brinner jag för och är i sig batterladdning.
Morvel körde upp sina (alla) övernattnings-prylar igår kväll (läs; "man kan tro att hon ska flytta in hos R & B") och om hon längtar...och Lilleman hämtas vid lunch. Tusen tack för all hjälp med lilla & lilleman♡

Jag ska klä upp mig till tänderna och äta tills jag spricker, hahaha

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...