Linser eller halvblind...

Godkväll!

Är i valet och kvalet om jag kan/hinner/orkar att eventuellt fixa nya linser innan vi åker...ja, det beror helt om jag måste/behöver/orkar vara halvblind så när som typ 20 dagar.

Det lutar nog åt det sista alternativet om jag känner mig själv rätt eller om det finns möjlighet att fixa linser på 2 dagar. Jag har nämligen tagit ledigt de två dagarna innan vi åker för att hinna med packning, klippning och sprutan lång med mera.

Idag var jag och lilla för att handla lite mat efter skolan. Brukar göra detta medan lilla dansar, men på torsdag är det dansavslutning och då får man sitta med och titta - vilket innebar lite omstuvning i min rutinmässiga vardag:) jag som älskar mina rutiner, tralalalala
Och till helgen är vi mer borta än hemma vilket innebär mindre hamstring, men kom ändå visst hem med 6 fulla kassar:)

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...