Julbord och trevligt sällskap...

Svisch så var denna dagen till ända och en mycket trevlig sådan också:) trots denna ihållande förkylning som fått en ny påspädning och som jag trodde skulle hålla mig hemma från kvällens trevliga strapatser.
Vi har ätit så god (läs mycket mat) mat och druckit god dryck i dagarna två med trevligt sällskap. Tack Lars & Ulla för en mycket trevlig kväll med enormt mycket godsaker:)
Jag och min andra hälft har haft en mysig dag i Skövde (inomhus-shopping i commerse-huset eftersom jag frös så rackarns mycket) och två små gulliga klappar till skatten♡...lilla har haft det så kul hos bästaste extra-farmor och extra-farfar, stort Tack för all hjälp med lilla & lilleman😀

Imorgon är det simtävling i Vara med en halv-förkyld liten Morv-borv, tur att det "bara" är två 25 m lopp.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...