Massage och mat vid stranden...

Lilla var sugen på massage, så vi promenerade bort till mamsen och papsen's place...och tyvärr bästa papsen så måste jag tyvärr meddela att din korkek är nersågad.

Lilla och F tog oljemassage och jag valde en nacke & skuldror - åh, fy f**n vad hon bände och slet. Trodde ett tag att hon skulle vika mig på mitten och paketera in mig i en ask☺. Så det är väl ingen direkt avslappnad njutning direkt, men det känns bra efteråt. Vi tog även lunch på stranden bredvid och maten håller sin klass även i år☺.
Däremot är vädret lite svajigt med lite skurar - å andra sidan så är det varmt och skönt.

Kram!

Kommentarer

  1. Tråkigt att pappas korkek har gått hädan. Ser ut som om de har byggt om restaurangen lite ,skaffat bar förut var det bara islåda. men massagen ser lika dan ut. Här kokas det bruna bönor och skinkan är klar. Pappa har skrivit ett långt inlägg men fick inte iväg det det strular ibland med allt man ska göra för att få iväg det. Kram ASD och Pappsen

    SvaraRadera
  2. Hej semesterfirare!
    Vad fint ni har det, tittar gärna på bilderna.
    Här har vi +grader igen, så det blev dusch för Lilleman efter dagens promenad. Nu ligger han och tuggar på ett nytt ben, tyckte han behövde lite belöning efter duschen.
    Ha det så bra alla tre!
    Kram Annbrith

    SvaraRadera
  3. Hej därhemma!

    Mamma och pappa; Massagen var sig lik och två jobbade kvar även i år. Hon som "bände" loss mig var stenhård och jag är öm i kroppen. Men det är väl behövligt😉. Synd att pappas meddelande försvann. Jag maila de till han att vi håller kalkylen👍. Ha det så bra i Smöret, kram från oss!

    Annbrith och Roland; Hoppas att Lilleman sköter sig☺. Promenader i plusgrader med en vit lurvpelle är inte att föredra och då blir duschen hans andra hem och jag antar att han är nöjd när han får duscha som han älskar😂. Han får ju sån energi när han blir "lössläppt" igen. Har det kommit många räkningar efter att vi åkte? Ha det så gott och pussa på SnorreLilleGåbbeMannen från oss. Kram från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...