Tryckare och självsprickor...

Godkväll!

Nerbäddad och klar i hyffsad tid - Torsdagar suger musten ur mig...men nu har jag lagt om mina rutiner och veckohandlar istället på tisdagar, så att jag på torsdag bara behöver att handla kött, pålägg, bröd samt frukt & grönt.

Lilla ville dansa trots förkylningen och jag tycker väl inte att dansen är någon hårdträning direkt:)
I morgon är det en mycket viktig sak för skatten, Disco på skolan...har varit veckans stora samtalsämne, ojojoj! Kläderna är redan inhandlade och ikväll har Vi (läs mamma-Ylva) övat på "hur man dansar tryckare" ...har berättat in i minsta detalj och framförallt vilken stjärna jag var på dansgolvet, tralalalala - Nooooot

Så fort november-rusk-vädret satte fart, så kommer alla mina självsprickor/frostsprickor som ett brev på posten, grrrrrrr! Det gör djävulskt ont, morr. Men jag vet att de kommer försvinna på stört om drygt en månad, när de får värme och salta bad, åh vad jag längtar dit nu♢♢♢

Godkväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...