Godmorgon Onsdag...

Och Hej från Tun-skola...denna veckan kör jag ensam när min bästaste kompanjon är och njuter av solens strålar:)

I natt har jag och skatten kamperat ihop - hur mysigt är inte det♡och självklart lilleman också♡
Fick bli en cykeltur med lilleman imorse och ikväll simträning. Känns konstigt med att vara ledig på fredag, men då ska jag äntligen fixa lite julklappar, tjabbidabbidooooo och baka pepparkakor med Morven...på lördag har vi bokat biobiljetter till Tjuvarnas jul, jag som älskar att gå på bio och äta popcorn. 
Ha en fin Onsdag!
Ps) på onsdagar är det extra gofika i Tun (alltid någon kaka annars iof) åh, jag som är ett riktigt kakmonster, tralalalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...