Jobb, veckohandling och grillade burgare...

Godkväll från sängen!

Och karln i huset har precis varit inne och nattat mig - eftersom vi för tillfället bor i separata sovrum:)
Lilla har drömt från och till vilket har resulterat i att hon kommer smygande mellan 24 och 03...och vi byter sängplats. Men då tar det ett tag för mig att somna om, så nu har vi skiftat sängplatser (på obestämd tid) lite hårdare madrass bara.

I dag smet jag ifrån jobbet en kvart tidigare, hämtade lilla och for sedan till Hjertis för veckohandling. Tycker att lilla fixar sina långa dagar fantastiskt bra...är på plats strax efter 7 varje morgon till 17 på eftermiddagen (förutom till 16 på fredagar). Och därefter ska det hinnas med lite läxor, äta mat och träna:)
Idag blev det en sådan där låååång dag igeeeen...bara att fixa maten direkt (F fick grilla burgare på grillen) sedan fixa med tvätten och vipps är klockan närmare 21 och då behöver jag vara i säng - Zzzzzzz (herregud, säger jag bara)

Imorgon kväll ska hon ska hon simträna, men hon får inte ta ut sig helt, eftersom hon fortfarande är lite förkyld. Är tävling till helgen (läs, med stenhård konkurrens) och första gången med 50 m lopp i både bröst och frisim. Ska pröva med vändningar och förhoppningsvis godkända tider.

Imorgon kväll ska jag, mamma, Annbrith och Flingan till bygdegården för att binda den traditionella dörrkransen, och det ska bli riktigt roligt.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...