Temaredovisning på Broholm...

Lite stressigt, men Vi kom nästan i tid...fy sjutton vad stressigt det vart idag. Blev sen iväg från Tun och när jag kom för att hämta lilla fanns det ingen ledig parkering, grrrrr. Det är baksidan när skolan ordnar arrangemang och idag när det till råga på allt var bandy. Åh, när jag väl fick en parkering och sprang in med andan i halsen, så hade fritids gått upp till klubben, eftersom Bron redan började vid 16.30.
Hem med plattan i bott för att hämta upp karln i huset (läs; har sin bil på recond) och sedan var det omöjligt att hitta en parkering. Men skam den som ger sig och plötsligt händer det, moohaaaa

Så nu har Vi checkat av höstens arbete som i år gick under namnet Staden. Agnes hade naturligtvis sista guide-tiden, men vid 19.10 var vi därifrån. Tyvärr har lilla åkt på en rejäl förkylning, blääää för dessa sabla förkylningar.

En annan liten parentes, är att jag har fått ytterligare en liten förlängning på Tun till sista januari. Jag tar det lite med en nypa salt för jag hann aldrig träffa "the big boss" idag, men Barbro är "the small boss" och brukar veta ett och annat:) nu hör till saken att det blir inte så väldans många veckor eftersom vi åker bort 1 månad. 

Godnatt!

Kommentarer

  1. Oj vilka fina hus barnen har gjort. Vad kul för dig Ylva med en månad till fast du är borta en del. Nu behöver Agnes ha en vilohelg så hon orkar. Ha det så gott.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...