Springrunda, föreningsliv, shopping, agility och biltvätt...

Hej Lördag!

Har hunnit mycket på få timmar, tralalalala...startade 07.15 med en springrunda och sedan godaste räkmackan:)

Lilla var trött, men 09.00 skulle vi vara vid (gamla) Bahco och hjälpa till med att lägga "flyers" i kuvert. Hejja föreningslivet! Ett ganska roligt terapiarbete trots allt och LGSS får priser till sina tävlingar.
Åkte sedan och lämnade in lilla vinsten i F's Fars-dags present (fick fira lite tidigare eftersom han åkte till Pekka imorse).

Gick  sedan till Rydéns och köpte lite fina kläder till lilla..."den svarta spets-klänningen", som ska vara till discot åkte på direkt:)

Åkte sedan vidare till klubben och körde lite slalom med en taggad Lilleman☆. Lilla fick lite McDonald's mat och åt det medan jag tvättade bilen.

Påväg hem kör vi ikapp en bil med öppet släp och Vi ser direkt att det är ett djur av något slag - jag tippade på en älg medan lilla hade funderingar på om de hade skjutit en hund (borde vart en stooor sådan isf:))
Vi åkte efter och naturligtvis hade min smått galna lillebror varit framme (igeeeen) med sitt skjut-galna-finger...en kviga och nr: 4 för i år - Grattis!

Nu ska vi bara ta det lugnt, jag ska bara dammsuga ur bilen och hänga en tvätt, sedan är det soffan som gäller - underbart...det har blivit lite konstiga helger, förra var Vi borta, denna är F iväg och nästa är jag borta.

Kram från oss!

Kommentarer

  1. Oj vad fina kläder ni har inköpt. Förstår att Agnes är glad.//Mormor

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de fina. Och klänningen var nummer ett på glädjelistan. (med de rosa tightsen och något under. Rydéns har så fina kläder jag älskar den affären. Jeansen var också supersnygga slimmade med lite glitterkänsla. Lilla vill bara ha jeans som är med extra smala ben annars och det är dom finaste tycker jag. Nu sitter jag i fåtöljen och bara njuter av att inte göra någonting:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...