Jobb, spruta och simträning...

Godkväll!

Onsdagar blir sena, men väldigt roliga...först en jobbdag i Tun och sedan hem och fixa lite diverse som tvätt, läxor och matlagning.

F hämtade lilla lite tidigare idag och då vart det tur nummer 2 till skolan:) idag var det nämligen dags för sprutan lång och lilla hade förberett sig med att ta med ett "gysse-djur" (som hon själv kallar dem). Hon sa till mig när jag släppte av henne vid skolan; " om jag blir ledsen så ringer jag pappa"
Vid 10.20 så ringer det i F's telefon och en ynklig liten Morv-borv är lite ledsen...F åker ner och var med när sprutan lång ska tas...hon hade tydligen vart glaaaad över att det var lilla pappsen som kom och inte hårda mammsen.

Det är suveränt att träna simning en timma senare...de sista 40 minutrarna var jag helt själv - det är lyx. I dag var det Sebbe som tränade dem och lilla gjorde flera fina vändningar och svandrag. Jag börjar lära mig lite. Pratade med en förälder som var med på lägret och till nästa år ska vi vara vältränade till max, tralalalala.
Lilla kom dessvärre inte i säng förrän 21.30, men vi var bara tvungna att ta oss en liten kvällsmacka efter träningen.

Godnatt♡

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...