Ladda batterierna...

Godkväll Måndag!

Då var det äntligen klart med alla måsten och jag har precis satt mig i fåtöljen:)

Ibland undrar jag hur "laddar man om batterierna" på bra sätt för att klara veckan - det är ju ändå en konst att fixa vardagen på en drägligt sätt år in och år ut...olika arbetsuppgifter/jobb påverkar oss naturligtvis på olika sätt.

Jag trivs (än så länge) med min morgonrutin och detta Tack vare Lilleman ♡...men idag var jag helt slut (i huvudet) efter en dag som assistent (trots en mycket bra dag) och när jag kom hem var jag bara tvungen att rensa ur pallet för att få tillbaka lite gnista...och det kändes så lätt att springa 5 km - bli trött i kroppen och få ork tillbaka:)

Lilla kom äntligen i säng efter 20.00 och på fredag är Vi lediga (studiedag). Och då ska jag passa på att köpa lite julklappar■□■
Jag och lilla ska baka pepparkakor och gå på Tjuvarnas jul●○●

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...