Jobb, däckbyte och simträning...

Hej Måndag!

Ny vecka och idag var det dags för Lidåker-skolan igeeeen...nära och inte allt för tidig morgon (jämfört med Tun-dagarna:))
Lilla har huserat i F's säng när han har varit bortrest och det är så mysigt♡. Dessvärre har byrackan också upptäckt att kudden är skön, så i natt vaknade jag av att han låg och snarkade precis brevid mig...den lilla odågan är inte lite ansträngd:)

Efter jobbet åkte jag hem en snabbis till lilleman och sedan ner till Volvo för att byta till vinterdäck. Under tiden passade jag på att simma en timma (utan avbrott). Nästa års simläger ska jag klå skatten, tralalalala

När jag hämtade lilla på skolan var det sanering för att hon överhuvudtaget skulle kunna sitta i bilen...detta vädret är inget roligt när kläderna ser ut som skithögar varje dag - Tur att man har tvättmaskin.

Nu kom F precis och han ska få sätta tänderna i fläskpannkakan - see you!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...