Ingen lust...

Godmorgon Söndag!

Håll nu i er, men jag avstår dagens agilitytävling...kände helt enkelt inte för att åka. Var inte speciellt nöjd med gårdagens resultat (2 stycken 5:or i varje lopp) och inte speciellt taggad varken jag eller Lilleman.
Var faktiskt inte så sugen när jag åkte igår heller - jobb och alla dessa förkylningar har tagit/tar all ork:(

Så imorse när jag vaknade seg som ett tuggummi, beslöt jag mig för att stanna hemma...också med tanke på att "försöka starta 2:an" utan några som helst träning tillfällen, kändes inte heller helt okey. Han ska få vila sig ifrån agilityn tills vi kommer hem ifrån Thailand - är anmäld till två olika agilitykurser med start i mitten på januari. Ska bli spännande att pröva en helt ny instruktör och nya idéer:)

Idag känns det så skönt och nödvändigt med en orka-hela-veckans-förberedande-söndag. För nu blir det Tun 100 % fram till vi åker, tralalalala.

Ha en fin Söndag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...