Förberedelser...

Godkväll Torsdag!

Tjabbidabbidooooo imorgon är jag ledig och hur skönt ska det bli (fick frågan och vara med imorgon,  men nu har jag lovat Morvel att vi ska baka) och jag ser fram emot att fixa lite julklappar ■ □ ■
Förresten så har jag fått förlängt januari ut, men det blir bara två veckor eftersom vi är borta första skolveckan.

Jag var och veckohandlade medan lilla dansade och nu är det förberett och inhandlat inför morgondagens bak(ning). Nu ska Vi prova på att göra lussekatter med saffran i för första gången och sedan de sedvanliga pepparkakorna med och utan glasyr:)

Skulle egentligen tävla på lördag men är riktigt nöjd över valet att avstå...kyla i kallt ridhus kan ju kvitta. Och nu behöver jag återhämta mig på helg(erna) för att orka veckan.

Nu ska vi till och med kolla lite på tv'n - Morden i Sandhamn...vet knappt när jag kollade på tv'n sist:) och imorgon tänker jag inte gå upp förrän 08.00 - underbart är bara förnamnet...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...