SM-final...

Godmorgon Måndag!

Tur man har nätet med sig och är uppdaterad med stora händelsen att Villa har gått till SM-final...Grattis och lycka till på söndag (tror jag det var:))

Vi har precis vaknat av Morvens platta, då den larmade att "morötterna skulle skördas i Smurfspelet", men Vi somnade nog vid halv nio igår och har fått många h sömn. Agnes har fått många myggbett och jag är övertygad att de kommer nattetid, då hon alltid sparkar av sig täcket. Ska se om Vi hittar något dundermedel till kvällen:)

Idag får det bli poolhäng under parasoll med brända kroppar...idag har förresten "de" andra Sh-provet, som jag gjorde innan vi åkte.

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Har också fått en lång natts sömn som jag så väl behövde efter att lilla pappsen hade maginfluensa förra natten.Troligtvis har Ulf och Sture fått i sig något under fredagens fika för sedan träffades de inte mer men blev sjuka samtidigt en i Skalunda den andra på Smögen.Men nu är de på G igen.Vi andra har klarat oss.Är tillbaka på jobbet igen (liten paus för att skriva)och det känns bra.Här har det snöat lite under efternatten så det var halt i morse men nu skiner solen igen och snön smälter bort.Tur att jag inte planterade vår blommorna i krukorna i torsdags som jag hade tänkt.Ha det så skönt.//ASD

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ja magbakterier kan vi klara oss utan:)
    Idag har Agnes badat i poolen h e l a dagen och dyker som aldrig förr...Sorkeln var nog en bra investering:)

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...