Greetings from Thailand...

Hej Sverige!
Då var Vi tillbaks efter en dag i solen, med undantag för lite regndroppar som är helt ok och svalkade (så länge det inte är ihållande:))
Badat, solat och varit på Happy Lagoon "igen" och deras thai-mat är så god. Har inte haft någon klocka med oss och när vi kom till rummet igen, hade klockan redan hunnit bli 17.30, skam vad tiden går fort när man har roligt ha,ha:) Nu ska Vi strax gå ut och äta "igen" och tro det eller ej men jag har druckit en cocktail idag, samt lite cointreau...fårstår om Ni tappar hakan:)

Vi tittade precis på lite kort när Snorren var liten...hoppas allt är bra med lilleman och att han inte är för livlig!

Lite strul med nätet här på kvällskvisten, så jag passar på att uppdatera lite...ikväll har vi kollat upp lite priser till Similans öarna och även turen till Tachai.
Blev oxå en fotmassage för oss alla och en "välbehövd" fotskrubb för mig:).
Kramar från F.Y.A






Kommentarer

  1. Ser inte ut att gå någon nöd på er.Jag klagar inte heller för här är det nästan vår.Var jätte trevligt hos Gunborg och efter det åkte jag på "symöte" till Ros-Marie.Vi hade en jätte trevlig kväll med mycket skratt och klockan gick i rasande fart,blir ofta sen hemgång från våra träffar.I dag ska jag syna den sista lägenheten sedan är den epoken slut.Ha det så gott.//ASD

    SvaraRadera
  2. Hej semesterfirare!
    Ser verkligen skönt ut, passa på att njut. Här har vi det bara bra, snorren märker in sitt nya revir här på Backa. Han är så snäll och gosig och på morgonen när klockradion har startat kommer han med mina tofflor och Rolands strumpor, så han är mycket hjälpsam så att man kommer upp så fort som möjligt.
    Kramar från Snorren Roland och Annbrith.

    SvaraRadera
  3. Ja,vilken grisrosa färg men tänk på att smörja Agnes.Här har det varit riktigt kyligt väder inte alls något väder att vara ute i.Jag har köpt vårblommor till mina krukor men de får vänta tills det blir lite varmare innan jag planterar dem.I morgon ska vi åka till Gbg för Sture ska på ögonkontroll därefter åker vi till Smögen för att tapetsera köket innan de sätter upp skåpen.Blir en helg tidigare än tänkt,så vi inte stoppar snickarna.Sture tror att det blir vårbruk kanske nästa helg.Ha det så bra//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...