Godmorgon Fredag...

Sawadee Kaa!

Klockan är 07.48 och jag ska bara surfa lite innan de andra sjusovarna ska väckas:) F fick ett samtal i "natt" och satt uppe och jobba en stund...
Igår kväll var vi och provade lite igen (då jag har gjort lite extra beställningar:)) och på lördag ska allt vara klart. Jag har aldrig haft en kostym förrut, men nu när man är student så kanske den kommer väl till pass ha,ha.
Agnes såg Vi inte röken av, då hon har träffat en thailänsk tjej på nio år, och de har sitt massage-ställe precis brevid the tailor.


Hej så länge!

Hej Annbrith och Roland!
Jag längtar efter att gå promenad med Snorren igen:) och det vet jag att han älskar oxå...och hoppas att han sköter sig. Vi träffade en liten shitzu igår (halva blandningen av Snorren:)) som hade ett rejält underbett och då sa Vi, tänk vad fin våran lille Snorre är. Han kanske inte vill följa med oss hem, efter att ha haft 2 veckor hos bästa extramatte å extrahusse:) 
Pussa på han från oss och säg att Vi saknar det lilla livet..
Kram F.Y.A

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...