Lördag...

Godmorgon!

Då var det lördagmorgon och "bara" tre dagar kvar i lovely Thai...men, jag måste erkänna att jag "längtar" lite till skolan igen (hi,hi:)), även fast det är massor att göra. Nu tror jag iaf att jag hittat något som kan intressera mig inom fördjupningsarbetet...

Snart dax för ännu en frulle med omelett with everyting, bacon, pannkakor med honung och rostisar. Jag brukar ställa klockan på 7.30 och väcker de andra 8.30. Jag kom att tänka på en´rätt kul grej igår kväll...under dessa 2v har jag inte sminkat mig eller använt en gnutta parfym!!!!! Jag som typ sprutar slut en i veckan hemma. Betyder detta att jag har slinkit in i denna Thai-vitlöks-svettiga mängd?! För vitlöks-svett lukten som man backar tillbaks av i början, känns riktigt gott och hemma numera:)

Vitlökskramar!

Mamma!
Hur gick det med lille Kung Päronpung? Måste vart öm i hela skinntröjan antar jag...
Är Du i Smögen nu?
Kramar!

Kommentarer

  1. Känner ända hit vad du luktar gott i "hôlera".
    Jag rakar gräset för fullt, och håll i dig.....i endast t-shirt. Helt sanslöst varmt, tom massa fjärilar som flyger omkring.
    Njut nu riktigt era sista dagar för snart väntar vardagen.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Hej på er,jag är inte i Smögen som det var tänkt.Ska ta ledigt från jobbet ti,on och följa med Dalis och Crister samt att en rörmokare från orten kommer.Enligt Ulf G så kan jag hinna att tapetsera när vi kommer fram på måndag kväll.Idag har jag varit med Ulf till Lidens och köpt fruktträd + ett japanskt körsbärsträd samt en buske svarta vinbär allt detta planterat i "parken" Ulf plockar sten så han hade lite försprång på Sture som harvar och då ville han åka dit och handla.Nu är allt planterat och klart det blev 4 sorters äppelträd.Det ser nästan ut som i Kivik i "parken", nu är det bara musteriet kvar.Valle ser ut som en liten valp vi får sluta och kalla honom för morvel nu för han är jätte söt.Imorse när jag och Sabina gick korta rundan träffade vi Snorren som var ute med Annbrith och klippte blommor.Han blev jätte glad att se de andra hundarna men sedan kröp han upp i Rolands knä där han kände sig säker.Jag tror inte han vill flytta till Backåsen igen.ha ha.Ikväll ska vi till Alvbackes med Johanssons från Filsbäck.Ha det så gott.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...