Fish-spa och kostymprovning...

Godmorgon Svenneland!

Då var det helt plötsligt söndag och Vi ska åka hem i övermorgon. Får lite lätt ångest att lämna Khao Lak som Vi tycker så mycket om...men, men Vi will be back:)

Igår kväll provade jag fish-spa för första gången...A och F har testat ett par gånger, men min fobier satt stopp. Det låg precis brevid en restaurang och de som åt fick äran att lyssna på mina vrål en stund:) men det var inte sista gången. Var sedan och provade våra kostymer igen och Ni må tro att de var fina på...jag kunde helt plötsligt se mig som en advokat:) F´s skjortor var kanon och även mina blusar (7 st totalt:)) jag har även beställt en vinterjacka i chasmereull. Ska dit i kväll igen, för att göra lite finjusteringar...

I natt ändrade Ni om till sommartid va?! Våra hemresetider har blivit lite förskjutna och Vi landar 18.30 istället. Taxin till flyget är bokad och nu hinner Vi helt plötsligt äta lite frulle innan Vi drar här ifrån:)
Idag blir det nog white sand en sista gång och i e.m kommer det en massa bilder som Vi tog igår.

See you later!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...