Gris rosa...

Sawadee Kaa!

Idag har Vi varit på utflykt till White sand beach...helt underbart och tempen var varm idag...38 grader och 31 nu på kvällskvisten och jag klagar inte:)
Väl hemma var Agnes "tvungen" att bada lite i poolen oxå:)
Imorgon blir det en Agnesdag, med strand och poolhäng.
Och på lördag har vi bokat in oss på tur till Similans öarna...där man besöker fyra av de nio öarna och snorklar.
Agnes brände sig i ansiktet igår och jag börjar få sådär härlig grisrosa färg och lite ödem i fötterna:) Ikväll har det blivit en ny restaurang som fick sådär i betyg...blir lätt att man "går" till de säkra korten:) har även varit inne och kollat lite priser på att byta glas i min två gamla glasögon...är typ mindre än halva priset än hemma.
Jag har laddat upp med lite kort från idag...

Thaikramar från oss!














Kommentarer

  1. Hej Annbrith, Roland och Snorren!
    Vad bra att han är snäll och hjälper till så gott det går:)
    Kramar från oss!


    Hej bästa mamsen!
    Förstår att det känns konstigt med sista lägenhetskontrollen:) Men jag tror våran "lilla" investering kommer att bli jättebra...tänkte bara kolla med myrorna, för vi lade ut en puck precis till höger vid mattan, om den ist ska flyttas framför mattan. Är det många på uteplatsen? Du får gärna pudra utanför, bara det inte kommer in så Snorren får i sig det.
    Kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin min kära kusin.
    kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...