Lovely sunburning...

Godkväll Svenneland!

Idag har Vi tillbringat dagen vid poolen och lilla har använt sitt sorkelcyklop mestadels av tiden...dyker och far med öronen fulla av vatten:) Resorten är uppdelad i två delar och imorgon blir det nog nedre poolområded, där man även kan bada i havet (jag är inget poolfaan:)) Men förstår Agnes, då det alltid finns en massa barn där att bada med. Imorgon hade jag nog gärna åkt till White sand igen, men F har fortfarande ont av brända axlar och soleksem, så vi avvaktar nog...och på onsdag är ny båttur bokat och denna gången till Tachai-ön.

Ikväll blev det Mc för skatten och Thai till mig å F. Nu har Vi hittat ett nytt ställe...fräscht och med bra priser:) Jag har lämnat in två par glasögon som det ska bytas glas i och de är klara på bästa mamsen`s födelsedag:) På hemvägen blev det en god pannkaka, även fast jag vart proppmätt.

Godnatt!

Kommentarer

  1. Ja nu var det min tur med magsjuka.Startade med snabbt förlopp i går kväll,har inte sovit så värst bra i natt.Nu blir det till att vila under dagen så jag är frisk tills i morgon då vi har inbokat bankbesök med Sune.Här blåser det jätte fint och maskinerna snurrar på bra.Var en sväng förbi ert hus igår och tog in posten men såg inga myror,var även hos Lilly en tur och hoppas att jag inte smittade henne.Ha det så gott//ASD

    SvaraRadera
  2. Neeej vad trist...jag har sett verken:) Hoppas du piggar på Dig.
    Kramar i massor!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...