Jag kan söka...

Trodde inte mina ögon...men jag kan söka till Polis:) Min mage har sätt stopp i alla år och imorse läser jag att antagningarna till Polis har blivit lättare, genom att bla, avskrivit kroniska sjukdomar...skulle denna utbildning vara möjlig helt plötsligt eller är jag för gammal?! Sista ansökning är nu den 15 mars och jag vill gärna läsa ytterligare ett år på Campus, men kanske nästa år och isf på distans. Att flytta till Sthlm, Umeå eller Växjö är inget alternativ för mig.

Hälsningar Poliskonstapel Ylva


Kommentarer

  1. Bästa Fru Djerf!!!!
    Inte söka till polis, det är för farligt. Då får vi ju oroa oss varje dag du jobbar.

    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...