Städ, mat, semlor, simning och agility...

Godkväll Torsdag!

Knappast ingen träningsvärk efter gårdagens Carribean, tjohooo
Behöver ingen väckarklocka - Börje väcker mig vid 06.20, tralalala

Pappsen hade ärende till stan och tog med Lilla. Jag började städa, bädda rent och borsta Börje (heltidsjobb nu när han skiftar till vuxenpäls, pust) följt av bad och fön.
Prövade att lägga ett litet spår till Börje för första gången och det fixade han rätt okej.
Handlade mat innan jag skulle hämta Lilla vid skolan. Har varit lite slarvig med att byta ut våra slitna ICA-kort och nu fungerar inget, så typiskt. Blev till att handla på gammalt traditionellt sätt idag - imorgon ringer jag och förnyar våra kort.

Freddan har kommit hem från Tyskland och detta firades med en liiiiiten god semla☺.
Lilla och Freddan åkte till simträningen och jag åkte till agility träningen med Lilleman - han har varit så himla fin ikväll.

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...