Promenad, budapest och caribbean...

Godkväll Onsdag!

Vaknade 06.20 med ett ryck och helt kallsvettig, trodde att det var jobbdag, pust!
Frukost och sedan körde jag töserna till skolan och sedan vidare till kartåsen med skräp. Hem och dammsuga - blir lätt galen på allt damm när solen skiner...

Jag, Freddan och pöjka gick en långpromenad i härligt väder. Har varit lite mycket det senaste och natten till måndagen, den 1 februari så gick Fredriks pappa Roland bort♡
Vi har haft ett par tuffa år nu, där vi har förlorat våra nära och kära på bådas sidor♡
Är så glad och tacksam över min fina familj - min bästaste Fredriko och världens finaste skatt samt godingarna Cisco & Börje☺

Lilla åker till dansen och jag passar på att träna Carribean för första gången. Ja, att Ylva ska dansa är ett skämt i sig, men det var faktiskt kul och det gick att vara med trots att man är taktlös, tralalala
Jädrans vad svett och mör jag vart - nu är benen som gelé☺

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...